ångestlistan

- kärringar i nordstan. hatttar eeer tyyp. speciellt när ni rycker upp dörren till omklädningsrummet man efter mycket om och men lyckats gå in i. eller när ni kikar in med era fula ansikten vid ens fötter och säger inte, men visar med blicken att "jag visste väl att du är här inne men det har tagit en sån jävla tid att jag kände mig tvungen att visa att jag står här utanför och väntar"
- matte b. skulle räkna ikapp under lovet. vad tror ni, har jag suttit en halvtimme per dag och räknat ikapp? nä.
- matrester. vill inte bli påmind varenda gång jag är nere i köket om vad jag egentligen tryckte i mig "bara för att det hör till" i julhelgen. syns inte det jag redan ätit så finns det inte tyyp.
- nyårsplanering. vad ska jag göra? när ska jag göra det? vart ska jag göra det? vill dö tyyp.
- mitt hår. har hittat några några brutna hårtoppar. men klipper jag av dem så kommer jag inte ha hår kvar snart. måste hejda mig. ahh. det kliar i mina fingrar alltså.
- min boyfriend som hackar och har sig (jag är fyndig. julia fattar).
- julklappar som jag inte har postat. och vissa av dem inte ens köpt. funderar på att dra en "nämen jävla posten har du inte fått min fina present än man kan ju fan inte lita på dem asså"
- min moster. hon gör mig djup. jag vill inte vara djup.
- folk som tjatar om att de behöver träna fastän de är smala. hatttar eeer. ni får inget tyyp för jag hatttar er på riktigt.

kommentarer
Postat av: julia

boyfriends är alltid så jobbiga(N)

2009-12-29 @ 18:38:42
URL: http://blaffe.blogg.se/
Postat av: Elise

Vad händer idag? :)

2009-12-30 @ 11:07:49
URL: http://elisesandblom.blogg.se/
kom ihåg mig?
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0