nyårslistan

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
det gjorde jag nog
2. Höll du några av dina nyårslöften?
nej
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej inte vad jag vet. men vad vet jag egentligen?
4. Dog någon som stod dig nära?
nej
5. Vilka länder besökte du?
i knappt en dag var jag och julia i danmark..
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
ett jobb
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
den 5:e december
8. Vad var din största framgång 2009?
blev av med alla mat-problem helt och hållet
9. Största misstaget?
fattade som alltid bara rätt beslut
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
inte allvarligt sjuk direkt och sår på fyllan förekom väl
11. Bästa köpet?
fulvin på siesta. mm. gott var det
12. Vad spenderade du mest pengar på?
gissar alkohol skivor och resor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, emmas fina brev till mig
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
parken - låt mig få följa dig ner, tunnan & moroten - snoppar till lunch, wolfmother - joker and the thief, rage against the machine - killing in the name, beyonce - halo, camera obscura - french navy
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?
att faktiskt ha gjort fler saker jag pratat om att göra
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
brytt mig om vad folk tycker om mig
18. Hur tillbringar du julen?
med mamma pappa moa som alltid
19. Blev du kär i år?
nej
20. Favoritprogram på TV?
project runway desperate housewives och london live om det räknas. och glappet! det är fan det bästa
21. Bästa boken du läste i år?
kanske "jack" av ulf lundell
22. Största musikaliska upptäckten?
lätt misfits!
23. Bästa filmen du såg i år?
"allt för min syster" var fin
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
horehound-skivan
25. Något du önskade dig men inte fick?
nya ernst-tändstickor (väntar fortfarande, finns på designtorget på vallgatan. drömscenariot vore ju att ernst personligen skulle knacka på med ett nytt paket men det lär väl inte hända direkt. men den som gör detta kommer jag. vet inte. älska för evigt men ja tyyp så)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
hade middag med mina tjejerrr
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
fab såklart
29. Vad fick dig att må bra?
att "sluta fred" med ellen
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
julian casablancas
31. Vem saknade du?
matilda som flyttade iväg till paris
32. De bästa nya människorna du träffade?
gladast över att jag lärt känna är nog alma johanna karl och melissa

kommentarer
Postat av: ellen

peace love and understanding!!

2009-12-31 @ 09:55:20
Postat av: ylva

yeah yeah bruur

2009-12-31 @ 15:46:37
URL: http://newpony.blogg.se/
kom ihåg mig?
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0